
هرگاه باچشمان عاشقانه وعمیق نگاه کنی خدا اشکار می شود! اگرچشمها باعشق نباشندبه روی خدا کورند... تنها کسی که در نگاهشان عشق جاریست می توانند خدا راببینند راه دیگری وجود ندارد......
ادامه مطلب
یکی از همین روزهاxa0 xa0 باید خدا را صدا بزنم!!!! یک میز دو نفره دو صندلی یکی من٬یکی خدا حرف نمیزنم!!!! نگاهم کافیست!!!! میدانم سرش را پایین می اندازد و برایم اشک می ریزد xa0...
ادامه مطلب